واشنگتن تایمز:ایران هم اکنون سلاح هسته ای دارد!

"واشنگتن تایمز"در تاریخ 27 اکتبر2011 مقاله ای از "رضا کهلیلی" ، در رابطه با توان هسته ای ج.ا.ا به چاپ رسانده است که ترجمه بخش هایی از آن را در زیر می خوانید:
("رضا کهلیلی" از مسئولین سپاه پاسداران بود که چند سال قبل به آمریکا گریخت و مدعی شد که مامور نفوذی"سیا" در سپاه بوده است).
"ایران هم اکنون سلاح هسته ای دارد! سازمان های اطلاعاتی غرب مدتهاست این موضوع را می دانند.
فشارهای آمریکا و غرب به ایران ، با هدف بازداشتن آن از دستیابی به سلاح هسته ای ، حرف بیهوده ای است. ج.ا.ایرن اینک نه تنها سلاح هسته ای ،متعلق به جمهوری های سابق شوروی، را در اختیار دارد، بلکه خود نیز اورانیوم غنی شده ، به مقدارلازم برای ساخت بمب اتمی تولید کرده است. و بدتر از این ها آن که وسائل حمل و پرتاب هم دارد.

..وقتی که ایران در اواسط دهه 80 ، کار بر روی برنامه هسته ای را آغاز کرد ،من با ماموریت جاسوسی از طرف "سیا" در سپاه پاسدارن کار می کردم. مسئولین در ایران می دانستند که صدام حسین در پی دستیابی به بمب هسته ای است. فرماندهان سپاه هم به این نتیجه رسیدند که اگر صدام بمب داشته باشد، آن ها هم باید آن را به دست آورند.در غیر اینصورت از جانب عراق تهدید خواهند شد. درآن زمان دوکشور در حال جنگ بودند.
محسن رضایی، فرمانده وقت سپاه پاسداران از آیت الله خمینی اجازه فعالیت در جهت تولید سلاح هسته ای را دریافت کرد. از این رو سپاه وارد تماس با ژنرال ها و دانشمند اتمی پاکستان، عبدالقدیرخان ، شد. علی شمخانی ، از فرماندهان، به پاکستان رفت و میلیارها دلار برای خرید بمب پیشنهادنمود. ولی گفتگوها تنها به فروش دستگاه های سانتریفیوژ منجر شد. اولین دستگاه را با هواپیمای شخصی خمینی به ایران آوردند.
به موازات غنی سازی در داخل، ج.ا.ایران برای بدست آوردن سلاح های هسته ای آماده، متوجه جمهوری های اتحاد شوروی سابق شد. پس از فروپاشی شوروی در سال 90، ایران برای بدست آوردن هزاران سلاح هسته ای تاکتیکی، که در جمهوری های سابق شوروی پراکنده بود، وارد عمل گردید.
درسال 90، "سیا" از من خواست تا دانشمندانی را که در مورد بمب اتمی اطلاعات دارند، پیدا کنم. "سیا" می دانست که ماموران مخفی ایران به دنبال سلاح هسته ای روانه جمهوری های سابق شوروی ، بخصوص،قزاقستان شده اند...
"پاول مونسترمن" ، معاون اطلاعاتی ریاست جمهوری وقت آلمان، اعلام داشت که ایرن دو عد از سه کلاهک هسته ای قزاقستان و همچنین وسائل پرتاب سلاح هسته ای با برد متوسط ، از این کشور دریافت داشته است. خبر بدتر آنکه چند سال بعد ، مقام رسمی روسیه اعلام داشت که در بازگرداندن سلاح های هسته ای از اکرائین به روسیه، بیش از 250 کلاهک ناپدید شده است...
هفته گذشته "ماتیو ناسوتی"، کاپیتان سابق نیروی هوایی آمریکا گفت که در مارس2008 ، درجلسه بررسی مساله ایران، متخصصین امور خاورمیانه اظهار داشتند که مدارک موثق حاکی از آن است که تعدادی از سلاح های هسته ای تاکتیکی جمهوری های سابق شوروی ، به چنگ ج.ا.ایران افتاده است...
افسر اطلاعاتی،"تونی شافر" به من گفت که منابع معتبر از وجود دوکلاهک هسته ای آماده در ایران خبر می دهند...
روزنامه کیهان که مستقیما زیر نظر آیت الله خامنه ای منتشر می شود، سال گذشته نوشت که اگرایران مورد حمله قرارگیرد، عواقبی چون انفجارات هسته ای در شهرهای آمریکا را به دنبال خواهد داشت...
امروز رهبران ایران باوجود تصویب چهار قطعنامه تحریمی در سازمان ملل، در جهت ساخت راکت و تحقق برنامه هسته ای خود به پیش می روند.آنها هم اکنون برای ساخت 6 بمب هسته ای، مطابق آخرین گزارش آژانس اتمی، اورانیوم غنی شده در اختیار دارند.
...سپاه پاسداران اینک بیش از هزار موشک بالستیک در اختیار دارد که به سمت پایگاه های نظامی آمریکا در خاورمیانه و اروپا ، نشانه گیری کرده است. آن ها همچنین به موفقیت های بزرگی در زمینه ساخت راکت های قاره پیما، تحت پوشش برنامه تحقیقات فضایی، دست یافته اند. همانطور که قبلا هم گفتم ، کلاهک های قادر به حمل سلاح هسته ای اینک در اختیار سپاه پاسداران قراردارد و رهبر روحانی کشور دستور نصب آنها را به روی راکت ها داده است. نیروی دریایی ایران ، ناوهای جنگی را به راکت های زمین به زمین با شعاع زیاد مجهز کرده است و بزودی حیطه ماموریت خود را تا اقیانوس اطلس وخلیج مکزیک گسترش خواهد داد...
آیا ما بالاخره خواهیم فهمید که اهداف و ایدئولوژی جهادی در تهران، برعلیه ما بکار گرفته خواهند شد؟ خود مردم ایران که سالهاست علیه دیکتاتوری ملاها مبارزه می کنند، از ما می خواهند که اقدام کنیم. هزاران نفر از آنها جان دادند تا ما خصلت واقعی رژیم را بشناسیم. ما باید تا خیلی دیر نشده است، کاری کنیم..." (پایان ترجمه)
مطلب دیگری در زمینه توان هسته ای- نظامی ج.ا.ا را درمقاله "آیا ج.ا به توانایی ساخت بمب هسته ای دست یافته است"؟ بخوانید.

۱ نظر:

پوریا گفت...

این واشنگتن تایمز هم بدتر از کیهان ماست. نمی دونم کی میخوان دست از این توهم توطئه بردارند. چه دلیل داره ایران بمب اتم داشته باشه ولی اعلام نکنه؟