این ها سم شان هم قلابی است

"وزارت خارجه روسیه سفیر آلمان در مسکو را احضار واعتراض شدید روسیه را جهت اتهامات بی اساس آلمان در مورد "الکسی ناوالنی" به او اعلام می کند و مسئولیت عواقب چنین سیاستی را متوجه آلمان ، ناتو و اتحادیه اروپا می داند. دولت آلمان تا کنون از پاسخ به درخواست روسیه برای ارائه مدارک و همکاری پیرامون وضعیت "الکسی ناوالنی" خود داری کرده است".(پایان نقل قول). 
بسیار جالب است که رسانه های اصلی آلمان، از انتشار چنین خبرمهمی به صورت معمول، خودداری کرده اند و از آن جالب تر این که پروپاگاندای شدید این رسانه ها درچند روز گذشته در باره نقش دولت روسیه در مسموم کردن "ناوالنی" ناگهان بعد از احضار سفیر، فروکش می کند. 
ما البته وکیل مدافع روسیه و دیگر قدرت ها نیستیم ولی مردم عادی جهان هم از شیوه های انگلیسی انداختن پوست موز به زیر پای حریف اطلاع دارند. 
در سال 2018 "سرگی اسکریپال" (افسر روس که برای انگلیس جاسوسی می کرد و در سال 2010 با یک مامور روسی معاوضه و به انگلیس منتقل شد) در دیدار بادخترش که تازه از مسکو باز گشته بود، ظاهرا در اثر تماس با همین سم "نوویچوک"، که گویا در زرادخانه روسیه وجود دارد و "ناوالنی را هم مسموم کرده است ، مسموم می گردد و با یک جنجال مشابه همین جنجال اخیر، سی نفر از دیپلمات های روسیه از کشورهای غربی اخراج می شوند. 
"اسکریپال" هم ولی درست مانند این "ناوالنی" به وسیله "پزشکان ماهر"غربی از مرگ حتمی نجات پیدا می کند. 
حال اگر کسی  بپرسد که : آخر این روسیه چه ابرقدرتی است که "ابر سم"ش این قدر قلابی است ، حتما خواهند گفت : کالای روسی و چینی همین است دیگر. آمریکایی و انگلیسی اش را مصرف کنید تا نتیجه خوب بگیرید و لو هم نروید. 
"ماریا زاخاروا"، سخنگوی وزارت خارجه روسیه پس از ماجرای "اسکریپال" ، به طعنه گفته بود: "زهری که گربه اسکریپال را هم نتوانست بکشد"! 
ماموران انگلیس دو خوکچه خانگی اسکریپال را بخاطرآلودگی به مواد سمی می کشند ولی گربه اش خوشبختانه موفق به فرار از دست پلیس می شود و زنده می ماند

هیچ نظری موجود نیست: