نقش مردم در انتخابات آمریکا

مفهوم واقعی"دمکراسی آمریکایی"، از زبان"ماریان ویلیامسون"، یکی از کاندیدهای ریاست جمهوری حزب دمکرات 

برنامه "جیمی دور"-9 سپتامبر 2020 
خانم " ماریان ویلیامسون" ، مهمان برنامه "جیمی دور"،یک روشنفکر مترقی آمریکاست که نامزد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 2020 شد. او چند ماه پیش اعلام انصراف کرد. جیمی دور پس از معرفی کوتاه مهمان خود، از او می پرسد که ره آورد سفرهای کمپین انتخاباتی اش چیست و از آن ها چه آموخته است؟ 
ماریان ویلیامسون:"در این سفرها من متوجه شدم که آمریکایی ها بسیار باهوش و نجیب و آماده شنیدن مباحث معتبر و واقعی هستند. همچنین این باور و اعتقاد در من افزایش یافت که چه اتفاق خوبی برای دمکراسی می بود اگر به مردم واقعا اجازه داده می شد که حکومت کننده باشند. این تجارب از طرف دیگر موجب بدبینی عمیق من شد به آنچه کمپین مجتمع های صنعتی می نامیم. و همچنین کمپین رسانه های سیاسی این مجتمع ها. این که تا چه حد این ها مانع تحقق اراده مردم می شوند و شکافی که بوجود می آورند  به نظر من غم انگیز است. احساس می کنم که با تجربیات این سفرها متوجه شده ام که چرا سیاست آمریکا بازتاب این نجابت و خوبی مردم ما نیست".
                                           

هیچ نظری موجود نیست: