موذی گری های "بی بی سی"

بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری کشورمان و جهان در مسابقات المپیک دوبار  وزنه 245 کیلویی را بالای سر برد. بار اول او با دوچراغ قرمز و بار دوم با سه چراغ سفید داوران مواجه شد. در اقدامی عجیب ولی هیئت ژوری رای سفید داوران را باطل اعلام کرده ، او را از دسترسی به مدال طلا دور می سازد. به گفته سلیمی رئیس جهانی فدراسیون وزنه برداری در مقابل اعتراض وی می گوید که: "من میدانم حق با شماست ولی کاری از دست من ساخته نیست".
بنگاه خبری بی بی سی  که از منظر منافع استراتژیک میهنمان، وظیفه ای جز تضعیف ما ندارد، در همین عرصه ورزش هم با همه تلاشش در فریب افکار عمومی و ظاهر الصلاح نشان دادن خود، گاه دم خروس را در این جهت نمیتواند پنهان کند.
در ارتباط با پایمال شدن مدال طلای بهداد سلیمی، مجری بی بی سی در گزارشی  که بخشی ازفیلم آن را در زیر می بینید، با مانور حول این محور که در مورد سلیمی هرکس نظری دارد، گشته و در مهاباد  "کارشناس"ی پیدا کرده تا از زبان الکنش چیزی بیرون کشد که درستی قضاوت ژوری را تداعی کند. برای آن که حرف این کارنشناس  موجه جلوه کند، بی بی سی وار ،او ظاهرا انتقادی هم به ژوری می کند. مجری هم از امکان یا عدم امکان "چشم پوشی از خطای کوچک" سلیمی صحبت می کند تا نتیجه مهندسی شده رقابت را موجه جلوه گر سازد.
بی بی سی به عنوان مهمترین وسیله ارتباطی سیاست گذاران پشت پرده آمریکا و انگلیس با مردم جهان، همچنین نگران توجه هرچه بیشتر انسان ها به استفاده ابزاری قدرتها از ورزش در جهت تمایلات سیاسی شان می باشد. توجیه حق کشی ها در المپیک  هم از جانب بی بی سی در همین رابطه صورت می گیرد.

همچنین اگر با دقت نگاهی هم به عناوین سیاسی بی بی سی  بیاندازید، در می یابید که نفاق افکنی بین اقوام و ملیت های ایران و منطقه، یکی از اهداف اصلی این رسانه است.

۱ نظر:

پوریا گفت...

توهم توطئه!