آیا ج.ا. بمب اتم دارد؟

دیوید کامرون ، نخست وزیرانگلستان، در اظهاراتی ،اذعان داشت که جمهوری اسلامی ، بمب اتمی دارد. او گفت:" ورود ترکیه به اتحادیه اروپا می‌تواند به حل و فصل برخی از مسائل جهان همچون روند صلح خاورمیانه و «این واقعیت که ایران سلاح هسته‌ای دارد» کمک کند". ( رادیو فردا)
این که اظهارات آقای کامرون باید یک "گاف سیاسی" تلقی شود ، یا او بسیار حساب شده و برای آماده کردن افکار عمومی، چنین گفته است، فعلا معلوم نیست.
سه ماه پیش مطلبی در این باره نوشتم که فکر می کنم به تدریج صحت نتیجه گیری اش معلوم می شود.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام

تونی بلر هم برای بمب های شمیمیائی و میکروبی و اتمی صدام حسین و کارخانه های اتمی سیار او نه تنها ادعا بلکه مواد فیلم و عکس های فضائی تحویل جرج بن جورج داد تا وزیر خارجه اش در سازمان ملل متحد اهالی کره ارض را بر خطر صدام متوجه کند و پس از اشغال یک ساعته عراق همه چیز پیدا شد، بجز بمب های کذائی.
آنگاه شومن های غربی به مسخره جست و جوی بمب اتمی از سوی یانکی ها و انگلیسی ها را در ماتحت الاغ ها نشان دادند.
اما در این حیص و بیص یکی از کسان عالیرتبه انگلیسی که به افشای توطئه تونی بلر جرئت کرده بود، شبانه لب رودی در لندن خودکشی کرد.
تا عبرتی باشد برای بقیه.

http://hadgarie.blogspot.com

Khosro Sadri گفت...
این نظر توسط نویسنده حذف شده است.
ناشناس گفت...

با سلام خسرو عزیز

داشتن و نداشتن بمب بهانه است برای حمله!
بخواهی و نخواهی همین است.
از این رو ست که حوادث اجتماعی را نباید با اتکا بر بهانه ها توضیح داد.
صدام هم روزی رآکتور اتمی داشت و بنا بر قراردادهای بین المللی حمله و بمباران رآکتور اتمی ممنوع است. چون پس از بمباران مواد رادیو اکتیو در شعاع چند هزار کیلومتری پخش میشوند و دهها هزار سال محیط زیست را مسموم می کنند.

اما اسرائیل راکتور اتمی عراق را بمباران کرد.
سیسم در حال مرگ سرمایه داری برای به عقب انداختن مرگ محتوم خویش، به جنگ و تخریب و کشتار نیاز دارد و خدا عاقبت بشریت را به خیر کند!
یا باید سیستم خردستیز را از بین برد و یا چه بسا به قهقرای بریت سقوط کرد.