غلامان هندو و "واکسن فایزر"!

دربرخی رسانه های غربی مانند "بی بی سی"، ملاحظات مربوط به درگیری و رقابت های استراتژیک قدرتها، خون جاری در رگ تمامی مطالبی است که منتشر می کنند. 
سونامی خبری تولید شده از جانب بی بی سی فارسی پیرامون واکسن فایزر و تشویق ایرانی ها به افزایش فشار و مطالبه از حکومت، برای خرید این واکسن را هم باید درچارچوب همین خط مشی ارزیابی کرد تا به نتیجه درست رسید. 
بی بی سی بلافاصله پس از بیان مخالفت مسئولین ج.ا با خرید واکسن فایزر، با انتشار مصاحبه وتحلیل هایی در این رابطه، تلاش می کند تا مخاطب نادان را به این نتیجه برساند که مخالفت ها، نتیجه بی توجهی به علم و بهداشت است و لا غیر. 
همه می دانند که واکسن فایزر، با وجود آن که تا همین جا هم در غرب، تاثیر خوبی از خود بجا نگذاشته است، ولی نتیجه گیری قاطع علمی از آن ، در هرصورت می بایست توسط کارشناسان مربوطه صورت گیرد و نه سیاسیون. 
نگرانی سیاسی از این واکسن به جنبه های دیگر تاثیر آن توجه دارد که نکات زیر می تواند از جمله این جوانب باشد: 

- سابقه آزمایش گسترده داروهای خطرناک به روی مردم دیگر کشورها و خود آمریکایی ها در کارنامه آمریکا می درخشد: 
بی بی سی فارسی . 9مهر 1389: "اوباما بخاطر این که گروهی از پزشکان آمریکایی عمدا صدها شهروند گواتمالا را به بیماری های مقاربتی سوزاک و سفلیس آلوده کردند از این کشور عذر خواهی کرد". 
بی بی سی فارسی.25 خرداد 1390: "برای جلوگیری از زاد و ولد مردم فقیر و ناتوان جسمی، بیش از 60 هزار نفر آمریکایی، بدون رضایت خودشان در دهه 70 عقیم شدند". 
تارنمای "پراودا".14 آوریل 2014: "سال 1989 طرح محرمانه "مموراندوم200" افشا شد. این طرح در سال 1974 از طرف هنری کیسینجر، مشاور وقت امنیت ملی آمریکا ، با عنوان "رشد جمعیت جهان و تاثیرات آن بر امنیت و منافع جهانی آمریکا" ارایه شده بود. مطابق این طرح آمریکا برای کاهش جمعیت چندکشور جهان، می بایست دست به اقدامات مقتضی بزند".
بیل کلینتون در16 مه 1997 از بازماندگان و قربانیان آزمایش سیفلیس "توسکی" عذر خواهی کرد.طی این آزمایشات در سال 1932 در آلاباما ، صدها مرد سیاهپوست عمدا به سیفلیس مبتلا شدند که ده ها تن از آن ها به همین خاطرمردند. 
با چنین سابقه ای، اگر مسئولین ج.ا برای حفظ سلامت شهروندان، با وسواس و تردید به داروی صادراتی اینچنین مهم آمریکا به کشورمان برخورد نکنند، میبایست مورد مواخذه قرار گرفته و مسئولیت عواقب تاثیرات سوء آن را بپذیرند. 

-آمریکا حتی ارسال یک پاکت قرص ضد سرطان بوسیله پست را هم به ایران ممنوع کرد و تحت فشار بین المللی هم حاضرنشد تحریم لااقل برخی داروها را به کشورمان لغو کند. بی بی سی در کنار وطن فروشان، از این سیاست غیر انسانی آمریکا حمایت کرده است. 
حال کدام عقل سلیمی می پذیرد که این ها ناگهان نگران سلامت مردم ما شده اند؟ 
آن هم صرفا با تجویز نسخه واکسن فایزر.نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم. چرا به واکسن که رسید، دفاع از تحریم فراموش شد؟ 

بر اساس آن چه گفته شد حضور فعال طرفداران رسانه ای ابرقدرت در جو سازی پیرامون واکسن ،دو علت می تواند داشته باشد: 
- رقابت با دیگر کشورهای سازنده واکسن مانند چین ، روسیه ، کوبا، هند و خود ایران؛ 
- طرحی برای آلوده کردن مردم کشور با موادی مشکوک زیر نام واکسن. 
 
مع الوصف از "بی بی سی" و هوچی های "اپوزیسیون"، بخصوص در بحران افسردگی از دست دادن ترامپ، جز هیاهو برای هیچ اگر چیز دیگری دیدیم ، باید تعجب کنیم . 
شگفت آور ولی اظهارات برخی هم وطنان و چهره های سرشناس و "سلبریتی" داخل کشور است که به خیال ثواب بودن هرنوع مخالفت با مسئولین، همصدا با جریانات مذکور، به استقبال آسیب شاید جبران ناپذیر، به خود و خانواده و هم میهنان شان می روند. 
چون غلام هندویی کو کین کشد 
از ستیز خواجه خود را می کشد 
سرنگون می افتد از بام سرا 
تا زیانی کرده باشد خواجه را
                                                         
                                                             

هیچ نظری موجود نیست: