طرح کاهش جمعیت جهان

سمت دیگر چهره آمریکا: کاهش جمعیت با عقیم سازی
این عنوان مطلبی است که 14 آوریل 2014 درتارنمای PRAVDA TV به زبان آلمانی منتشر شده است. در ادامه همچنین آمده است"ایجاد پاندمی(اپیدمی) مصنوعی و وضع قوانین واکسیناسیون اجباری با هدف عقیم سازی وجلوگیری از افزیش جمعیت جهان.
سال 1989 طرح سری "مموراندوم200" افشا شد. این طرح در سال 1974 از طرف هنری  کیسینجر، مشاور وقت امنیت ملی آمریکا ، با عنوان "رشد جمعیت جهان و تاثیرات آن بر امنیت و منافع جهانی آمریکا" ارایه شده بود.
کیسینجر به اتخاذ تدابیری جهت کاهش قابل توجه جمعیت جهان توصیه می کند و می نویسد:" دنیا به صورت فزاینده ای به منابع زیرزمینی و طبیعی کشورهای  جهان سوم وابسته می شود و اگر رشد سریع جمعیت به دورنمای استفاده از این منابع ، برای توسعه اقتصاد و پیشرفت اجتماعی آسیب برساند، بی ثباتی پدید آمده، روند تولید پیشرفته و حفاظت مستمر از دسترسی به این منابع را تضعیف خواهد کرد."
در این رابطه می توانید به Georgian Guidestones و برنامه کاهش جمعیت تا زیر 500 میلیون نفر مراجعه کنید.
برای آن که روند تثبیت جمعیت با حداکثر سرعت ممکن به پیش رود، کیسینجر پیشنهاد می کند که سیزده کشور در حال توسعه واقع در مناطق جغرافیایی دارای منابع غنی، مورد توجه ویژه قرار گیرند. این کشورها عبارتند از: هندوستان، پاکستان، بنگلادش، نیجریه ، مکزیک ، اندونزی ، برزیل ، فیلیپین ، تایلند ، مصر ، ترکیه ، اتیوپی ، کلمبیا.
مموراندوم 200 به اقدام قاطع جهت کاستن از جمعیت کشورهای یاد شده دعوت می کند، تا آمریکا بتواند بر منابع طبیعی این مناطق مسلط شود.
طرح محرمانه هنری کیسینجر به سرعت اجرایی شد... سازمان های مختلفی چون "آژانس ایالات متحده برای توسعه بین المللی"(USAID) کنترل و اجرای این برنامه را عهده دار شدند...در دهه 80 سترون سازی در آمریکای لاتین ، همگانی ترین شیوه جلوگیری از بارداری شد وبا تبلیغات فراوان از جمله ریختن اعلامیه از هواپیما، مردم را به استقبال از آن  تشویق می کردند. به عنوان نمونه مطابق گزارش وزارت بهداشت برزیل در سال 90،  حدود 44 درصد زنان 14 تا 55 ساله این کشور خود را عقیم کرده بودند...و قرار بود تا 90 درصد زنان آفریقایی تبار برزیل عقیم دائمی شوند...

عقیم سازی اجباری ، آنگاه که در ابعاد وسیع و سیستماتک صورت پذیرد،جنایت علیه بشریت محسوب شده وعاملان آن می بایست توسط دادگاه بین المللی جنایی تحت پیگرد قرار گیرند".


۱ نظر:

ترانه گفت...

مرگ بر کسینجر صهیونیزم