بردگی نوین جهانی !

مطلب زیر، ترجمه بخشی از یک ویدئو به زبان آلمانی، در مورد "نظم نوین جهانی" است و انتشارش در اینجا، به منزله تایید  آن نیست:
" دیوید راکفلر ، میلیاردر آمریکایی در جلسه گروه نخبگان "بیلدربرگ" که در سال 1991 در بادن بادن آلمان برگزار شد ، می گوید:
" ما در گذشته ، زیر نورافکن رسانه ها نمی توانستیم طرح جهانی خود را محقق سازیم. مردم ولی امروز برای پذیرش یک حکومت جهانی آماده تر شده اند... مسلما رهبران خبره فراملیتی به همراه بانک جهانی ، برای همه مطبوع تر از حق حاکمیت ملی در قرون گذشته است".
...در حالی که در آلمان ، اصطلاح "نظم نوین جهانی" بسیار به گوش می رسد، خیلی ها ولی هنوز به درستی از معنی و عواقب استقرارش برای ما و دیگر مردم جهان اطلاعی ندارند.
برای شناخت بهتر این مفهوم از هامبورگ به سیدنی می رویم و پای گفتگوی دونفر از کسانی می نشینیم که در چند سال اخیر در مورد نظم نوین جهانی، مطالعاتی کرده اند. صحبت را با کسی شروع می کنیم که به جهت فعالیت های امنیتی، مایل به آشکار شدن هویتش نیست:
- بسیاری می گویند که نظم نوین جهانی، وضعیتی است که پس از فروپاشی اتحاد شوروی و کمونیسم پدید آمد. آیا این برداشت درستی است؟
- خیر. استقرار چنین نظمی، تلاشی است در جهت تامین کنترل عده ای از به اصطلاح نخبگان بین المللی، برجهان، بوسیله یک حاکمیت جهانی. چنین حاکمیتی به دلیل غیر انتخابی بودن ، خودکامه و دیکتاتوری است و می توان آن را دولت-پلیس نام داد. آن ها به دنبال نیروی نظامی، پول، مذهب وفرهنگ جهانی هستند. آن ها همچنین مالکیت های شخصی را هم تحمل نخواهند کرد. هر انسانی قرار است به ثبت رسیده ، شماره دار شود و مشخصاتش در کامپیوتری مرکزی ذخیره گردد.
- اگر همه جهان متحد شود، ارتش را برای چه کاری می خواهند؟
- وقتی مردم دنیا متوجه شوند که چه نقشی در نظم نوی خبرگان بازی می کنند، در آنصورت ظهور آشوب و درگیری اجتناب ناپذیر خواهد بود.
در آلمان ، به عنوان مثال برای سرکوب مردم ممکن است از سربازان آفریقایی تبار و در استرالیا از ترک ها استفاده شود . چیزی مثل همین "کلاه آبی" های امروزی.
- راجع به پول جهانی صحبت کردید. این پول آیا چیزی مثل یورو ، دلار ، ین و...خواهد بود.
- نخیر. خرید و فروش ها در چنین جهانی عمدتا به صورت غیر نقدی صورت می گیرد. کارت های هوشمند اعتباری جای پول را گرفته ونوع خرج کردن هر سنتی به ثبت می رسد.
-در رابطه با مذهب جهانی ، خیلی ها این را خوب و مثبت می دانند.
- ما باید بدانیم که نخبگان را با اخلاقیات کاری نیست. آن ها نه مسیحی و نه مسلمانند. خدا و شیطان نزد آن ها یکی است.
- در مورد فرهنگ هم ،خوب جوامع چند فرهنگی می شوند.
- وقتی مرزها و ملیت ها از بین بروند ، فرهنگ چند ملیتی هم از بین می رود...هدف یک جامعه چند فرهنگی هم در هر حال حرکت به سمت تک فرهنگی است. جوامع مختلط انسانی و احساس همبستگی ملی را از بین می برند تا بدین وسیله کنترل آن ها آسانتر شود.
- مالکیت های شخصی چگونه محو می شوند؟
-مالکیت های شخصی احتمالا نابود نمی شوند، بلکه با اخذ مالیات های سنگین و بالا بردن عوارض بابت خدمات و آب و آشغال وغیره ، محدود می شوند.
- در مورد شماره دار شدن انسان ها و ثبت وضعیتشان در کامپیوتر مرکزی توضیح دهید!
- همه انسان ها با شماره ای 18 رقمی به ثبت می رسند و مشخصاتشان ذخیره می شود. همچنین با پیوند تکنولوژی میکروچیپس زیر پوست، آن گونه که همین امروز 6هزار نفر در سوئد و انگلستان ، این ها را زیر پوست خود دارند، اقدامات و تحرکات انسان ها کنترل می شود.
- اگر همه چیز طبق برنامه پیش رود آیا صلحی از این طریق در جهان برقرار خواهد شد؟
- خیر. همانطور که گفتم با آگاهی انسان ها از آنچه بر سرشان نازل شده است، ناآرامی و شورش بوقوع خواهد پیوست. حکومت جهانی به معنای ایجاد صلح جهانی نیست.
- همه این حرف ها به خیال بافی بیشتر شبیه است تا واقعیت. آیا مدارکی هم در این جهت وجود دارد؟
- بله. این نخبگان هم مانند نازی ها و دیگر گروه ها، دارای نماد و علایم خاص خود هستند و من اکنون برخی از آن ها را به شما نشان می دهم:... سه نماد و سمبل مهم نظم نوین جهانی، عبارتند از: "پنتوگرام"( ستاره پنج پر) ؛ تصویر مرموز جادوگر و نیز اهرام که معمولا به شکل مثلث رسم می شود. عدد 13 نیز در نمادهای آن ها نقش مهمی بازی می کند. در سال 1933 ، در زمان ریاست جمهوری روزولت، دوتا از این نمادها بر اسکناس یک دلاری آمریکا، نقش بست. تصویری که به "مهر بابل" معروف است و از هرمی با سیزده ردیف سنگ و یک چشم نظاره گر در بالای آن تشکیل شده است. در بالای هرم این نوشته با سیزده حرف لاتینAnnuit Coeptis (یعنی شروع مورد تایید قرار گرفت) و در پایین آن عبارت "نظم نوین قرن" به لاتین(Novus ordo seclorum ) و تاریخ 1776 به چشم می خورد. علامت دوم روی دلار، سمت دیگر "مهر بابل" و آن  تصویر سیمرغی است که روی سینه اش 13 خط عمودی قرار دارد و در دهانش نواری است که روی آن با سیزده حرف نوشته شده است:E Pluribus Unum یعنی "از چندین ، یکی خواهیم ساخت". در یک دست سیمرغ شاخه اقاقیا با سیزده برگ و در دست دیگرش سیزده تیر کمان وجود دارد. در بالای سرش هم سیزده پنتوگرام به صورت ستاره داوود دیده می شود.
در اروپا هم ، سمبل های این نخبگان را می توان یافت. در سال 1992 شورای فرهنگی اروپا در فرانسه ، این کارت پستال را منتشر کرد که در قسمت پایین آن به انگلیسی نوشته شده است:Europe: Many Tongues, One Voice
در این تصویرهم، اروپا را به صورت قلعه بابل نمایش داده اند. انسان های داخل تصویر به صورت روبات هستند و همانطور که می دانیم روبات ها همیشه برده خبرگانند. در سمت چپ، تصویر اهرام دیده می شود. در صورتی که در اروپا هرمی وجود ندارد..."
بروک اوهیلسون ،مدیرسابق سازمان بهداشت جهانی:"برای استقرار رهبری جهانی لازم است که ایندیویدوآلیسم، وفاداری به خانواده، خودآگاهی ملی و تعصب مذهبی از بین برود"!

در این فیلم، توضیحات کامل تری پیرامون دونماد روی اسکناس دلار و شباهت آن ها با علایم ونشان "فرماسونری"ها خواهید دید.

ودر ارتباط با این موضوع:" به سوی کارخانه های روبات سازی"!

هیچ نظری موجود نیست: