تلاش های آکادمیک در مسیر آزادسازی رابطه جنسی با کودکان!

 

روانشناسان و کارشناسان تعلیم و تربیت سراسر جهان بر این نکته تاکید دارند که رفتار والدین ، بخصوص مادر با کودک، تاثیر قاطع بر سرنوشت و شخصیت بزرگسالی او دارد. این تاثیرات آنقدر محرز و مهمند که جدولی برای باید و نباید های رفتاری با فرزند، از بدو تولد تا تکوین مغزی او تهیه شده که به عنوان مثال نشان می دهد تا چند ماهگی مادر نمی باید فرزند خود را حتی برای ساعتی ترک کرده و یا اورا با فرد دیگری تنها گذارد.عدم رعایت این موضوع موجب "اضطراب جدایی" همیشگی در فرد خواهد شد. 
 بررسی های آماری قاتلین زنجیره ای که تقریبا همگی دارای انحراف جنسی هستند، نابسامانی خانوادگی در کودکی آن ها را نشان می دهد. 
چنین حقایق علمی البته کوچکترین تاثیری بر تلاش "بی بی سی" و امثالهم در جهت تبلیغ "حق همجنس گرابرای داشتن فرزند خوانده" ندارد. زیرا تقویت و ترویج ارگان های همجنس گرا در کشورهای جهان، از انگیزه های سیاسی قدرت های غربی ناشی می شود.و هرگاه "حقوق بشر" مانع تصمیمات سیاسی در بمباران دیگر کشورها شد، علم هم زورش به  قانونی کردن حق زوج همجنس گرا در داشتن فرزند خوانده، خواهد رسید. 
بنابر این جای تعجب نخواهد بود اگر روزی از پروژه هایی مانند "ادواج با محارم" هم، مانند تلاش برای "جرم زدایی ازپدوفیلی"، آن گونه که در زیر می بینید، رونمایی شود. 

نشریه"آمریکن کنسرواتیو" در تاریخ 30 نوامبر، در مطلبی با عنوان "بازگشت پدوفیلی پست مدرن"! به زمینه سازی های تئوریک در بین برخی محافل دانشگاهی برای بازنگری در تعاریف مقوله "پدوفیلی"، به قصد جرم زدایی از آن اشاره می کند. 
این نشریه می نویسد: 
"... آلن واکر جامعه شناس در کتابش از ما می خواهد که بجای واژه تحقیرآمیز"پدوفیلی" از "جذب شدگان به خردسالان" استفاده کنیم ...
در دهه 90 در دانشگاه ها حرکتی شکل گرفت که پدوفیلی را "صمیمیت جنسی میان نسلی " می نامید...
سعی میکردند برای بازتعریف پدوفیلی، از دوران"کودکی" هم تعریف تازه ارائه دهند...دیگر نمی توانیم فقط بخاطر سن تقویمی "کودکی" را با "معصومیت" مترادف بدانیم... 
انجمن روانشناسی آمریکا در سال 1998 مقاله ای منتشر کرد که در آن ادعا می شد که رابطه جنسی با کودکان، آسیبی به آن ها نمی رساند...
در حال حاضر در برخی دانشگاه های آمریکا و خارج، لزوم اغماض در مقابل "پدوفیلی" تئوریزه می شود...
پروفسور واکر در تزهای خود در این مورد استدلال می کند که "پدوفیل" برای تقلیل و تحمل آسیب هایش باید اجازه داشته باشد که از "پورنوگرافی کودکان" استفاده نماید.در حالی که چنین تصاویری بخاطربهره کشی و سوءاستفاده جنسی از خردسالان هنوز ممنوع است. 
ولی همانطور که در گذشته دیدیم با بازتعریف "رفتار انحرافی"، قانون بازنویسی می شود و روند عادی سازی صورت می گیرد(میشل فوکو)"...

هیچ نظری موجود نیست: