ما و جمهوری اسلامی

بدیهی است که جمهوری اسلامی مورد تایید بسیاری ازما نیست و هریک از ما ، به عنوان فرد یا گروه ، دلایل خود را در این رابطه می توانیم داشته باشیم. خود من در همان گام اول به لحاظ ایدئولوژیک  راهم را جدا می کنم. نظم ناعادلانه اقتصادی، زیرپا گذاشتن آزادی ها و حقوق دمکراتیک مردم ، به ویژه سرکوب بیرحمانه دگراندیشان دردهه نخست بعد از انقلاب و موارد متعدد دیگری را هم می توان به این فهرست اضافه کرد.
حال باید پرسید که آیا تنها همین موارد ذکر شده هم برای رویارویی با ج.ا و تلاش برای سرنگون ساختن آن کفایت نمی کند؟ پاسخ من منفی است. زیرا :1- ج.ا سرنگون شدنی نیست؛ 2- ج.ا ویژگی های مثبت و مهمی هم دارد.
-ج.ا جایش آنچنان محکم است که حتی اگرنقشه و رویای آمریکا و اسرائیل در تجزیه سرزمین مان عملی شود، بازهم بعد از جدا شدنها، آن وسط آنچه باقی می ماند واتیکان ج.ا خواهد بود. فراموش نکنید که هدف آمریکا ضعیف کردن ایران برای یکه تازی اسرائیل است و نه نابودی ج.ا به قیمت یک جنگ فرسایشی و بی سرانجام.
- مهمترین وجه مثبت ج.ا توانمندی تسلیحاتی و نیروهای کارآمد نظامی است که بدون آن ، مطابق آنچه از"طرح خاورمیانه جدید" آمریکا میدانیم، کشور ما تا کنون تجزیه شده بود. این نیروها با کمک به کشورهای دیگر، مانند سوریه، لبنان ، یمن و فلسطین،  مانع تکمیل شدن پازل های "طرح خاورمیانه جدید" شده وتوانسته اند لااقل تا امروزخطر را از مرزهای سرزمین ما دور نگاه دارند.
رسانه های طرفدار آمریکا و اسرائیل و در راس آن ها "بی بی سی"، چند سالی است که جنگ تبلیغاتی بیرحمانه ای را برای مساعد ساختن زمینه تجاوز به مرزهای کشورمان آغازکرده اند. تا جایی که تحریم های غیرانسانی آمریکا را هم توجیه می کنند و با سیاه نمایی وتحریک مردم و گروه های اجتماعی مانند "سلبریتی" های تشنه شهرت  به مخالفت با همه کارهای خوب وبد ج.ا، سعی می کنند تا هزینه های حفظ این تعادل نظامی را به نفع دشمنان این مرز و بوم برای ما بالا ببرند.
واقعیت تلخ آن است که در صورت بروز جنگ برای حفظ تمامیت ارضی، عمدتا کسانی جان بر کف به میدان میروند که عقاید و شیوه زندگیشان از طرف این رسانه های وابسته ، بی وقفه به سخره گرفته می شود ومتاسفانه مورد استقبال اقشاری از طبقات مرفه و متوسط هم قرار می گیرد.
عصر انقلابات توده ای ظاهرا با فروپاشی شوروی و یکه تاز شدن آمریکا سپری شده  و پس از آن "رژیم چنج" ها یا از طریق حمله نظامی ویا انقلابات رنگی همین ابرقدرت صورت پذیرفته است.این هنرروشن فکر متعهد و مردمی است که همزمان با تلاش و مبارزه برای بهبود وضعیت زندگی مردم کشورش، با بدخواهان هم مبارزه کند و به دام تبلیغات آنان نیافتد.

هیچ نظری موجود نیست: